Wednesday 20 June 2018

Hadiah istimewa untuk yang teristimewa


Assalamualaikum...

Kadang-kadang bila tiba hari-hari yang istimewa macam hari ibu, hari bapa, birthday anak-anak atau pasangan, anniversary ke, hari guru ke mama dah pening apalah yang mama nak bagi pada orang tersayang dihari istimewa itu nantikan. Buntu fikiran mama dibuatnya, kawan-kawan pernah tak jadi macam ni? mama selalu jugaklah jadi macam tu. Kalau boleh mama nak lah bagi sesuatu yang lain sikitkan daripada biasa.

Tak lama lagi dah nak tiba birthday tuan puteri dan birthday hero-hero, lepas tu anniversary pulak, bolehlah mama mula fikir apa yang nak dijadikan hadiah sempena hari tersebut. Sedang mama dok terfikir-fikir tu mama ternampak seorang kawan berkongsi mengenai Printciuos. Mama pun apalagi..cargas la terjah, barulah mama tahu Printciuos ni merupakan "online gift malaysia" Dah terjah tu apalagi..terus rambang mata mama dibuatnya, banyak benda yang menarik nih.


Mama gerenti kalau kawan-kawan terjah website printciuos ni mesti rambang mata macam mama jugak, haaa jangan tungu-tunggu lagi jom la terjah. ni mama nak bagi kawan-kawan teruja sama-sama dengan mama, jom mama share apa yang ada dekat Printcious Online Gift Shops ni, mesti ada yang kena dengan citarasa kawan-kawan kan.





Tengok macam-macam ada kan, comel-comel pulak tu, agak-agak apa yang mama nak pilih ni ye? haaa yang tu kita tunggu nantilah mana yang jadi pilihan mama kan. yang lebih menarik tu kan kita boleh design sendiri hadiah mengikut kreativiti sendiri ehhh tak sabar pulak rasanya mama ni, kalau beli mug bolehlah letak gambar ,t-shirt pula bolehlah letak kata-kata yang istimewa,banyak lagilah ada cushion, phone cases, pilih saja mana yang berkenan dihati, amacam..best tak??? mestilah bestkan. apalagi jom la join mama pilih hadiah.

Dengan kemudahan alat rekabentuk dalam talian di printciuos kita boleh mereka pelbagai jenis hadiah seperti baju, mug, cushion dan pelbagai lagi untuk dihadiahkan kepada ibubapa, suami, anak-anak dan kawan-kawan ataupun kekasih hati. Selain dari itu kita juga dah tak payah nak pening- pening kepala lagi terjah kedai-kedai untuk beli hadiah, duduk depan pc atau buka telefon je kita dah boleh beli hadiah, bukan setakat beli boleh design sekali lah.

Jom mama tunjukkan cara untuk kawan-kawan yang berminat untuk buat tempahan, mudah je cara-caranya.


Langkah 1 - kenalah terjah ke laman web printciuos.com dulu.
Langkah 2 - daftar masuk, jika belum daftar, daftarlah dulu mudah je nak daftar isi form yang disediakan, nak lagi mudah boleh daftar menggunakan akaun facebok je.
Langkah 3 - bila dah siap daftar semua..haa boleh dah nak mula pilih apa yang kita nak sebagai cenderahati atau hadiah. Meh tengok apa yang mama pilih.


Langkah seterusnya jadi rambang mata nak memilih tau, memandangkan adelya ni suka jigsaw puzzle tiap kali ke pasar malam mesti nak beli puzzle jadi kali ni mama surprisekan adelya dengan puzzle di printcious ni. Dah pilih tu kita dah boleh start design la kan.


Boleh lah pilih colour dan image yang kita nak.


Inilah gambar pilihan mama, gambar anak-anak lah kan, mesti teruja adelya kalau dapat puzzle ni sebagai hadiah, biasanya susun gambar princess je kali ni susun gambar sendiri dan abang-abang, tak sabar mama nak tengok reaksi adelya  bila dapat jigsaw puzzle ni nanti. Lepas dah berpuashati dengan pilihan dan design kawan-kawan bolehlah "add to cart" terus jangan tunggu lama-lama lagi dah dan pembayaran boleh dibuat secara online. Amacam kawan-kawan ada rasa teruja tak tengok apa yang mama kongsi ni? Haa kalau teruja jangan lupa ke Printcious tau.

Ok lah cakap banyak-banyak pun letih jugak mama ni dah la puasa ni haaa"Jika anda mencari mug printing in malaysia,lanyard atau magic mugs jangan lupa untuk menghubungi mereka. Mungkin anda ada sebarang acara harijadi atau perkahwinan? Photobooth rental adalah salah satu cara untuk menceriakan suasana". Cubalah jenguk-jenguk mama gerenti pasti ada sesuatu yang menarik hati kawan-kawan.

Wassalam

10 comments:

  1. menarik plak tgk puzzle tu...thanks ya for the share....

    ReplyDelete
  2. Salam Aidilfitri mama. Mzb yea.
    Oh dah sibuk pilih2 hadiah plak ye utk org2 tersayang. Menarik ni, akk blm penah terjah laman web tu, nnt nak try tengok juga lah

    ReplyDelete
  3. Salam aidilfitri maaf zahir batin AA..

    Banyak pilihan hadiah tu AA..
    Sediakan duit jer tu 😊

    ReplyDelete
  4. bila buat macam ni ada tambah nilai sentimental value kan. macam DIY la sikit hehe..

    ReplyDelete
  5. Cantik dan menarik.
    Boleh la buat hadiah utk yg tersayang ni..

    ReplyDelete
  6. ari ni aje aida baca more than 3 entries pasal printcious.
    aida da lama nak order.
    but lom ada masa, AA.
    later maybe. tunggu gaji :) hi hi hi

    ReplyDelete
  7. Selalu baca pasal Printcious ni, tp tak pernah try. Senang jugakkan

    ReplyDelete
  8. Memang istimewa sungguh hadiahnya..

    ReplyDelete
  9. terbaek.. mudah nak pilih hadiah sekarang ni :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Kejohanan Silat Olahraga

 Asalamualaikum... Mga kita semua didalam lindungan dan redha Allah swt. 3,4 dan 5 Mac anak-anak mama menyertai satu lagi kejohanan silat. K...