dihari pertama

assalamualaikum semua...
sedih tak dapat hantar abg pegi skool hari pertama..
tapi dah siap pesan kat en.azmi "nanti jangan lupa amik gambar abg kat skool ye..."
nampaknya..demi anak, papa sanggup juga amikkan gambar hehehe
nah mama share gambar abg adam di hari pertama...
kata en.azmi abg adam mula-mula sampai taknak masuk kelas,taknak duduk kat kerusi..berdiri je pastu nak ikut je en.azmi ke mana-mana...hahaha
abg nih memang pemalu dan penakut sikit...mula-mula je...enjin belum panas...
pada hal ramai je anak-anak jiran yg sekolah sekali dgn abg...
tengok tu..pegang je papa dia..
pandai pihak tadika nih...hari pertama dah bawa chicky datang sekolah..lepas chicky datang baru abg adam ok, siap join game yg chicky tu buat...hehehe 
takde beli kasut sekolah pun..pakai kasut ben10 dia je...hehehe kata en.azmi tak payah beli sebab dalam kelas buka kasut..ishhh la dia tu...
riang gumbira la abg adam dgn chicky tu...
esok taktau la macam mana,tadi masa habis skool dia buat hal taknak naik van pulak,terpaksa la en.azmi yg hantar pegi taska...
nanti balik nak dengar citer abg adam ttg hari pertama dia ditadika..tak sabar nak tunggu nih..hehehe
esok harapnya dah ok..nak naik van
wassalam

Comments

Popular Posts