merata dia pergi

assalamualaikum semua...
moga ceria dihari isnin..
cerita pasal bidadari kecik akak hari ni,
tengok tu..dah boleh merangkak, tapi sikit-sikit je masih jatuh-jatuh lagi..
dalam jatuh2 tu merata dah dia nak pergi, nampak mcm semangat juang tu tinggi sbb walapon tertonggeng,tertomoih, tergolek diatas lantai masih senyum dan gagah bangun dan mencuba lagi...
tu belum masuk mama dia ni nak menjahit,baru bentang kain, dia laju2 datang tarik kain tu...
mencabar betul nih...hehehe 
tapi semangat mama pun tinggi jugak tetap terus menjahit...
itulah perkembangan bidadari kecik akak ni yg dah pun 5 bulan
terus berusaha ye sayang..cepat-cepat boleh jalan pulak..hahaha
mama dia lak yang tak sabar-sabar...
ok la jumpa lg ye..nak siapkan keje sbb nak bercuti minggu nih..inshaAllah
terima kasih sudi baca
wassalam

Comments

Popular Posts