mau panas ke..mau sejuk??

assalamualaikum semua...
semoga semuanya berada dalam keadaan sihat dan berbahagia selalu...
hari ni hari terakhir di tahun 2013...
semoga tahun depan lebih membahagiakan dan memberikan kejayaan untuk kita semua..
ini...cerita ni nak bagi mama panas ke, nak bagi mama sejuk nih???
kisahnyerrr...
satu pagi yg dah tak berapa nak pagi la..mama sibuk iron baju sbb nak keluar, si kenit adrien pun sibuk2 kat dalam bilik...
tetiba dia dtg kat mama...
" mamaa..." dia tunjuk cermin mata mama yg telah dipatahkan pastu dgn muka tak bersalah dia blahhh.. kusss semangat mama dibuatnya.. beristighfar sampai en.azmi berlari2 naik atas nak tgk apa yg terjadi, tp tak bole nak kata apa-apa...senyummm tak perlu kata apa-apa...
panas dah hati mama nih..sedang mama siap-siap si kenit, gedek-gedek lalu belakang,
ingat nak buat apa...rupa-rupanya...
 
 
 
bentang sejadah terus solat...
solat sunat dhuha ke ni? terus sejuk hati mama kejap...
lama lak tu sujudnya, nak doa bg mama lembut hati ye???
 
 
macam biasaaa...budak nih memang muka tak bersalah je dia buat..
rasa nak cubit-cubit je pipi dia tu..
nak beli cermin mata baru memang tak la lgi,mujur cermin mata lama masih boleh digunakan...hmmm senyum je mama ni tau dgn kerenah anak-anak bertuah mama ni...
wassalam

Comments

Popular Posts