family

assalamualaikum semua...
tayang gambar lama..
inilah gambar family sebelah en.azmi tapi ini sedara sebelah mak je..
mungkin ada lagi...hahaha choii sgt sedara mara pun tak kenal akak ni kan...
itulah nak wat camner...rasa mcm ada lagi je..hehehe
kalu sedara sebelah akak lagi la akak tak ingat,mungkin ada yg tak kenal punnnn...
sebab sedara belah akak ramaiiii...tp mak-mak ngan pak-pak sedara sebelah arwah mak ngan arwah ayah akak kenal la,cuma mungkin tak kenal anak2 dorang je kot...hehehe 
kot ada yang tak bape nak ingat pun mungkin belah arwah ayah sebab jarang jumpa,kalau belah arwah mak memang kenal la,ada yg rapat pun...
itulah bukan taknak kenal sedara mara sepupu sepapatkan, tp akak adik beradik tercampak jauh nun ditimur, sedara mara yg lain kebanyakannya di utara...
al-kisahnya...arwah mak ngan ayah akak orang perak, arwah mak orang felda ijok, selama perak, arwah ayah akak org kg.bikam...tp kg dah takde kot dah kena jual tanahnya...hahaha
dulu-dulu masa kecik2 ada jugak balik kg..masih ingat lg la kenangan semasa dikg felda ijok tu...
kenangan mandi air terjun, terjun sungai dengan sepupu sepapat...
sekarang memang dah lama tak balik,last balik masa awal mengandungkan adam, itupun balik hari je sebab tok meninggal...bila tok ngan tok wan dah takde ni memang dah tak pernah balik kg...
nak menjejak kasih pun...ntah bila...
haishh laa...tetiba teringat kenangan zaman kecik-kecik dulu...ada masa nanti akak cerita ye..hehehe akak ni nakal masa kecik2 dulu...
kalu ada masa ye sekarang busy...
ishh laa...enpon pun rosak,mungkin ada yg mesej atau whatsapp tp akak tak balas...
nak wat camner...nak beli yg baru belum ada rezeki,jadi kita tunggu je la enpon tu pulih...sobsobsob...
dah citer enpon lak...ok la akak berenti dulu nak buat keje dah...
wassalam

Comments

Popular Posts