Thursday, 9 January 2014

sama tapi tak serupa

assalamualaikum semua...
semoga semuanya sihat-sihat dan berbahagia selalu ye..




hehehe...tengok la dua beradik ni sama je bila nak tido..
abg adrien isap satu jari je...
tapi adelya..kalu boleh semua jari nak disumbat dalam mulut...

abg adam je takde isap-isap jari ni sbb abg adam isap puting dulu...pastu masa adrien dah malas nak bg puting takut susah nak tinggal, tp itu la dah dihisap jari ler pulak,
risau jugak nih..camner nak bg dia berhenti...
takut sampai besar dok hisap jari jugak....
wassalam

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Report card anak-anak

Assalamualaikum... jumaat 6 julai mama ambik cuti sebab kena ambik report card anak2, kebetulan sekolah agama dan pasti buat hari yang sam...