36 dan 5

assalamualaikum semua...
36 sudahhhh....
apa yg 36 tu??? ha cer teka...cer teka....
mesti dah tau ni...umur akak lerr tuu...huhuhu
dah 36 tau hari ni
hmmm..dah 36 tahun hidup didunia ni, kata org makin meningkat umur kita makin dekat juga lah kita ke alam sana...
diharap dgn penambahan usia ni,dapatlah berubah ke arah yg lebih baik,berubah luaran dan dalaman
inshaAllah...doakan akak ye...
azam sempena umur baru???
banyak sangat azamnya..nanti kalu menjadi akak up citer ye...hehehe mcm byk sgt je azamnya ye
dan yg 5 bulan tu apa pulak? 
ahaha...sendiri yg tanya,sendiri la yg jawab
yg 5 bulan tu..

ni haaa...si bidadari adelya
dah masuk 5 bulan,perkembangan adelya..





dah mula nak merangkak...abg adam yg rajin bg semangat kat adelya supaya cepat merangkak, dah bole la angkat badan semua,mcm dlm gambar tu, tp masih belum bergerak,
mulut pun bising je,ntah apa yg dicakapkan pun taktau la...hehehe tp mama suka je melayannya..

sebelum mengundur diri nah...terima lah




tuan tanah kedaung...ehehehe

terima kasih sudi baca

wassalam

Comments

Popular Posts