bagus abang adam

assalamualaikum semua...
hari ni cerita abg adam lagi.
semalam balik sekolah tanya abg adam, dah ada kawan tak kat skool?
ada kata abg adam, sorg aishah,sorg lg ferdi.., taktau la betul ke tak mama eja nama ferdi tu...hehehe
"cantik tak aishah tu?" hehehe...mama mcm takde soklan lain nak tanya kan...
ala...saje mama nak borak-borak dgn abg adam
"cantik..." pantas abg adam jawab
"ferdi tu hensem tak?"
"hensem.."
"mana lg hensem abg ke ferdi?"  hehehe mama saja nak tengok jawapan abg
"ferdi lg hensem mama.." oh anak mama bagus...tak memuji diri sendiri,bagus abg merendah diri,walapon pada mama abg tetap hensem hehehe...
 sarapan cocoa crunch dulu sebelum pegi skool,tp abg kena hantar mama pegi keje dulu baru abg pegi skool...
hari ni abg minta papa tunggu juga,tp papa ckp hari ni tak bole tunggu,semalam je boleh..
alhamdulillah abg dgr cakap,abg terus duduk kat kerusi abg.
nak balik mama risau sbb semalam abg taknak naik van,mama wassap papa suruh tgk abg,tp papa ada keje tak bole nak tengok,risau mama takut abg buat hal...
mama wassap tecer taska tanya abg dah sampai belum...
tecer taska siap amik gambar abg lg bagi kat mama...
waaa...rajinnya anak mama ni, lepas balik sekolah sambung pulak aktiviti kat taska...
lega mama tengok...nampaknya abg dah berjaya utk hari ni
hamboih..putih betul muka abg tecer letak bedak...hehehe
wassalam

Comments

Popular Posts