Tuesday, 30 January 2018

GIVEAWAY SOUVENIRS PULAU JEJU BY SITIYANGMENAIP & SALBIAHM

Assalamualaikum...

Hari ni mama nak join giveway dari member blogger yang rajin travel nih, InshaAllah kalau ada rezeki mama, kalau takde pun mesti rezeki kawan2 lain yang join. Tak dapat pergi korea dapat souvenir dari korea pun jadilah kan..


Nak join klik banner, masih sempat kalau nak join nih. Syarat-syarat pun mudah itu yang buat mama join tu.

Wassalam.

7 comments:

  1. aida join jugak ni.
    baru jap tadi...

    good luck ekk.

    ReplyDelete
  2. thanks join mama. Good luck tau

    ReplyDelete
  3. result da kuar, amacam? sukses tak.
    byk jugak hadiah tambahan tau.
    aida x sukses dpt fm oversea :( hu hu hu

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Aidilfitri 1439H

Assalamualaikum... Dah syawal ke 6 hari ni, mama dah mula kerja pun, ikutkan hati nak cuti lama sampai 2 minggu tapi apakan daya, budak-bu...