Thursday, 11 February 2016

Donut ke ni mama?

Assalamualaikum...

Mencuba resepi cakoi yang dikongsi oleh adik mama, tapi sudahnya ini yang jadi..


Sudahnya jadi donut yang tak berapa nak donut, lubang donut telah hilang hihihi... Hentam sajalah. Asalnya nak buat cakoi, tapi anak-anak nak donut jadi, doh cakoi mama tukar jadi donut, kira oklah tu janji rasanya sama.

Mama buat 12 ketul,3 ketul untuk bekalan abang adam ke sekolah. Ingatkan dapatlah mama berbekal juga, selepas bersiap turun bawah, mama tengok sudah habis donut dimakan anak-anak :-).

Kata abang adam "sedap donut mama buat, nanti buat lagi ye" hehehe macam sedap sangat ye, oklah nanti boleh mama buat lagi.

Allahummasolli a'la sayyidina Muhammad
Waala a'li sayyidina Muhammad

Wassalam

15 comments:

  1. Kesian mama tak dpt bawa bekal ye
    Kalau dah tahu anak suka senang AA lain kali boleh buat lebih sikit:)

    ReplyDelete
  2. Kesian mama, demi anak-anak happy sebab abiskan, cakoi transform donut cute la :)

    ReplyDelete
  3. hehehehe takpe jnji anak puji kire sedap lah tu

    ReplyDelete
  4. hahaha..nasib baik mamanya kreatif.

    ReplyDelete
  5. Budak2 memang suka donut ,apatah lagi mama nya yang buat dah tentu lebih sedap kan yan...lain kali kena lah mama nya buat lebih.

    ReplyDelete
  6. wah bagusnya anak2 akak suka makan donut,....mama yang baik...^_^ boleh jadi contoh akan datang...

    ReplyDelete
  7. Cakoi rupa donut ya...tak kisahlah kan, janji sedaap! Lps ni mesti lg semangat mamanya nak buat byk2. :)

    ReplyDelete
  8. kreatif tu mama. gebu nampaknya donut tu

    ReplyDelete
  9. hentam sajelah mama...asalkan anak2 suka

    ReplyDelete
  10. Iya tak iya jg - donut & cakoi kalau kosong mcm sama pulak, kan? Baru sedar.... Diri ni kumpul byk resepi donut, tp satu pun x buat lg, ahaks!

    ReplyDelete
  11. Bila mengedohnya Azra....sempat pulak tu. Rajinlah awak ni. Hasil yg jadi dari air tangan mama mmg semuanya mabeles bagi anak anak.

    ReplyDelete
  12. mama x bawa bekal tak pa asalkan anak bawa. next time mama kena buat byk byk

    ReplyDelete
  13. hehe.. y penting rsanya tip top

    ReplyDelete
  14. Siannn mama. Tp hilang penat tgk ank selera makan kan

    ReplyDelete
  15. Aduhai anak :-)
    Aida cukup suka makan cakoi.
    ringan. Makan plak panas2.
    sedap!

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...