love u mr arrogant..gitteww


assalamualaikum...

hmmm mr arrogant...apa lg kalu bkn en azmi..hehehe
oh dia bukanlah arrogant ke apa, tp ada cerita disebaliknya tu sbb akak panggil mr.arrogant..

en.azmi ni orangnya bukanlah kelakar,serius sangat pun tak,berjiwang karat jauh sekali ..
orangnya biasa-biasa je,nak buat lawak pun tak pandai kot,kadang2 dia bercakap boleh buat orang sekeliling tersentuh hati,tp bukan itu yg dimaksudkan cuma en.azmi ni apa yg terfikir diminda terus terluah dimulut agaknya..hehehe
dengan akak dan anak-anak pun jarang dia bergurau senda...nada cakapnya senada kadang2 serius je..

nak tengok drama cinta melayu kat tv memang tak la kan...
tapi masa drama love u mr arrogant ada kat tv dulu...awal2 lagi dia dah terpacak depan tv..
hoii minat lak dia citer tu..tengok sampai habis lak tu...
katanya bukan dia minat sangat pun tp teringin nak tengok bila kengkawan dok asyik update status kat pesbuk je...hmm ye la tuuu..hehehe

memasak pandai tak???
memang tak pandai la kan..bila kena tinggal dgn anak-anak je kat rumah dia lebih rela pergi beli dari memasak,ye la nama pun tak reti kan..hehehe tapi kalu komen masakan org lain..
haaa...serah lah dekat dia,macam-macam dia boleh komen,
masakan isteri dia ni lebih2 lagi la dia nak komen..
puji takde..komennnn jee kejenye,tp takpe akak dah biasa.

walapon tak pandai masak... dia berbakat bab lain..bukan bakat apa la kan..
bab anak-anak la..
bila hari cuti..awal-awal pagi dia dah bangun sebelum anak-anak terjaga,
dia akan pastikan rumah bersih, sudah disapu dan dimop..katanya nanti senang anak-anak bangun nak main takdela lantai berhabuk,apatah lagi dgn adelya yg masih merangkak,kadang2 meniarap dan menjilat lantai (adoiii)...
bila hari keje pulak..awal juga dia dah bangun, kejutkan,mandikan dan siapkan anak-anak,
sementara akak menyiapkan diri sendiri...hehehe
jadi takdelah akak lambat walapon akak masuk keje pukul 730am..
en.azmi banayk membantu memudahkan kerja akak...
sebab tu lah bila dia nak lepak dengan kawan-kawan akak tak kisah sangat..
melepak pun bukan dgn org lain jiran tetangga jugak...


cekodok crispy..

dalam tak pandai masak tu,cekodok yg dibuat en azmi ni merupakan kegemaran anak-anak,
kalau mama buat tak abis,tp kalu papa buat cekodok..kejap je dah licin..
cekodok crispy dimakan dengan sos dan mayonis..memang sangat sedap..hehehe

ok la cukup dulu citer pasal en.azmi nih..sebab dah tak ingat nak tulis apa lagi..hahahaha

wassalam

Comments

  1. best citer mr arrogant tu. icong pun suka tgk.
    wp bday abg mie sama ngan icong, tp character diaorg berbeza..
    hehe.. apa2 pun.. setiap pasangan tu dijadikan saling melengkapi antara satu sama lain kan..

    ReplyDelete
  2. ada lebih dalam kurangnya kan kak. biasa la setiap orang tak perfect. sebab tu lelaki dan perempuan dijadikan berbeza ;)

    tahniah akak dapat suami yang ringan tulang macam en azmi akak :)

    ReplyDelete
  3. hehe...comel en azmi ye
    lebih kurang aje dengan suami saya kak
    bab komen pasal masakan saya, serahlah kat dia...hebat sangat...hehe

    ReplyDelete
  4. Sweetnya en azmi ni. Tak sangka pandai masak...moga kekal kebahagian akak dan suami ya. Bukan mudah nak daoat suami yg ringan tulang tanpa disuruh.. mng bertuah akak

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts