belajar rajin-rajin pakcik


assalamualaikum semua..

ini adik akak punya cerita..
pakcik yg dapat berkursus sebagai pem.perubatan tu.
1 julai hari tu dah pun lapor diri kat kolej sains kesihatan bersekutu sultan azlan shah..



nak pergi daftar pun menginap kat cameron highlands (huh...ayat org jeles tak dapat join gi cameron namanya nih hehehe)
sebab tu la dpt barang dr cameron hari tu..
k.ju,manja dan adik akak yg bongsu pegi mengantar pakcik epul ni masa hari pendaftaran,
lepak kat cameron sbb dekat sikit nak ke kolej tu..

alhamdulillah..dah jadi pelatih perubatan kat situ.. kursus selama setahun setengah,lepas tu praktikal pula setahun setengah..lepas tu dah boleh kerja...hehehe
belajar rajin-rajin ye...jgn nak ngurat awek pulak..
mcm xtau pakcik tu boya..hahaha

wassalam



Comments

  1. Kat man kolej tu? Pahang ke? Semoga adik akak berjaya dalam pelajaran dia ya.. semangat nampaknya tu.

    ReplyDelete
  2. wahhhhh sonoknya sambil menyelam minum air. kalau kira pun dengki jugakkk kihkihkih

    tahniah pakcik. moga berjaya sampai akhirnya amin amin

    ReplyDelete
  3. tahniah buat adik kak lah.. smga berjaya tamatkan kursus.
    sng la lps ni ada ahli keluarga yg dlm bidang medic..sakit pening blh rujuk dia.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts