Thursday 2 February 2023

Warong selekoh Jalan Merpati

 Assalamualaikum...

Hujung minggu sesekali makan berdua, lepas hantar Adelya taekwando mamapapa ambil peluang minum pagi berdua sambil tunggu Adelya habis kelas.

Warong selekoh jalan merpati jadi pilihan sebab dah lama tak makan naan chessenya...bagi mama rasanya memang sedap kenalah dengan selera mama ni,boleh teringat-ingatlah dibuatnya.

Sebab ke sini pun nak makan naan chesse kan, jadi pilihan mama yang inilah..naan chesse dicicah pulak dengan kari kambing memang sedaplah layan. Chesse pun sedang-sedang elok makan panas-panas boleh ditarik-tarik chesse tuuu


En.Azmi pula makan naan garlic. Pun bagi mama sedap juga. Selain roti nan chesse dan nan garlic terdapat juga menu lain di warong ini. masa menunggu kadang agak lama bergantung pada pelanggan yang ada,kadang hujung minggu memang ramai pelanggan, penuhlah meja dengan yang bungkus lagi. tapi untuk makanan yang sedap tunggu sekejap pun tak mengapa kan.

Wassalam

2 comments:

  1. Nan cheese atau garlic, dua-dua sedap kan.
    Memang nikmat dimakan bersama kari kambing.
    Teringin pulak saya, lama tak makan.

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Kejohanan Silat Olahraga

 Asalamualaikum... Mga kita semua didalam lindungan dan redha Allah swt. 3,4 dan 5 Mac anak-anak mama menyertai satu lagi kejohanan silat. K...