Monday, 10 October 2016

Jom kita sama-sama

Assalamualaikum...

Takde apa nak membebel, cuma nak share ini je.




Moga diberi kesempatan hendaknya buat mama.

Wassalam

14 comments:

  1. Semoga diberi kesempatan kak AA. Selamat berpuasa sunat :)

    ReplyDelete
  2. Semoga kita dipermudahkan utk melakukan nya.. amin..amin...

    ReplyDelete
  3. Minggu 'merempit' mencari yg terbaik utk kita sebagai umat Islam
    Susah nak dpt peluang ini kan AA.

    ReplyDelete
  4. Semoga dipermudahkan utk kita melaksanakannya.. terima kasih atas ingatan.

    ReplyDelete
  5. moga sama2 kita boleh puasa...

    ReplyDelete
  6. Semalam saya dah niat puasa boleh pulak pagi-pagi tadi elok aje beli sarapan dan duduk makan sampai kenyang! Nak puasa semula pun rasa macam alahai...

    InsyaAllah, kalau gitu esoklah puasanya!

    ReplyDelete
  7. terima kasih berkongsi ya AA. kadang-kala kita ni tahu tapi terlupa.

    ReplyDelete
  8. Alhamdullilah...dah pun mula puasa harini .Moga ibadah kita diterima Allah.

    ReplyDelete
  9. Alahai....sekarang ni Azra kalau tak ye ye mmg malas nak puasa huhu....Apalah nak jadi kat makcik ni entah... seding mengenangkannya

    ReplyDelete
  10. Selamat berpuasa sunat AA ^_^

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Shellout

 Assalamualaikum... Kadang-kadang buntu juga apa nak masak bila dah tiap² hari memasak ni. Ahad minggu lepas cadang nak buat shellout makan ...