Monday 30 January 2023

Kilang Kitchen

 Assalamualaikum... 


lama mama tak menulis di sini😊. hari ni mama nak share satu tempat makan yang mama pergi pada hari malam sabtu.  Cuti sekolah takde rancang nak ke mana pun duduk rumah je.Jadi sabtu malam tu en. azmi ajak makan diluar,  abang ipar pun ikut sekali. 

Kami makan di Kilang Kitchen,  Johan Setia.  dekat juga la dengan kawasan rumah.  sebelah kilang kitchen tu ada JR bundle.  lepas makan ronda² kejap dalam tu. 

Malam tu mama cuma order bingsoo je.  makan pulak mama share je dengan anak² dan en.azmi. abg adam dan adrien nak makan burger, adelya nak nugget dan fries,  jadi mudahlah kita order je set kahwin empat😂.



inilah set kahwin empat ituuu...semua pilihan anak-anak ada dalam ni, jadi pilih yang ini RM40.90. Roti john tu mama la habiskan kongsi dengan en.azmi. Alhamdulillah puashati la anak-anak makan takde nak berebut dah sebab dapat masing-masing punya. Masa mama pergi ambil order ni pakci tu tanya " ok ke?" sambil senyum hahaha, mama ok je...taktahu la en.azmi berani ke tak kikiki



mama cuma order yang ini je sebab takde rasa nak makan benda lain. honey dew bingsoo, nak rock melon bingsoo tapi takde jadi ambil apa yang ada je la, alhamdulillah sedap bagi mama.



Alhamdulillah...bagi mama semua makanan yang kami order tu kena dengan selera. lepas makan cuci mata kejap dekat JR bundle saja tengok2 apa yang dijual. selesai cuci mata apa lagi balik la. 

Wassalam

7 comments:

  1. sedap juga tu. nampak meriah burger tu

    ReplyDelete
  2. kemain lagi namanya ye set kahwin empat haha

    ReplyDelete
  3. ye lama betul akak tak menulis, rasanya tahun lepas pun beberapa je hehehe. sedap nampak bingsu dan burger tu kak

    ReplyDelete
  4. Adeh..serba salah nak ngoder gini, nama mengundang kecaman sungguh 😂

    ReplyDelete
  5. tak pernah lagi makan bingsu. tak jumpa tempatnya kat sini

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Kejohanan Silat Olahraga

 Asalamualaikum... Mga kita semua didalam lindungan dan redha Allah swt. 3,4 dan 5 Mac anak-anak mama menyertai satu lagi kejohanan silat. K...