Tuesday 19 May 2015

dia pun nak buat juga


Assalamualaikum....

Cerita anak dara lagi...hmmm anak dara sorang ni,apa-apa yang abang-abang buat mesti dia pun nak buat juga..adoii pening mama kadang tu tau tengok gelagat memasing.



tengoklah tu..mau tak menjerit mama dibuatnya..hisshhh masa ni tarzan tengok mama menjerit pun dia surrender..hahaha kalah tarzan dengan mama, tapi dalam menjerit tu sempat juga nak snap pic... hehehe apalah mama ni kan..

diari untuk anak-anak..jadi apa saja kerenah dan gelagat mereka yang sempat mama snap,mama abadikan dekat sini,nanti dah besar memasing tengoklah sendiri ye perangai memasing.

risau je mama tengok takut terkehel leher dibuatnya,tapi anak-anak ni pandai pulak tu,siap gelak-gelak lagi bila dapat buat..."mama tengoklah abang buat ni,mama amikla gambar abang..." kemain lagi minta mama amikkan gambar ye..yang adelya pun tertonggeng-tonggenglah nak buat sama tu..hehehe.

Pesanan buat anak-anak mama :

sentiasalah bersikap dan berfikir dengan positif dalam apa jua situasi,kerana orang yang positif akan sentiasa memberikan hasil yang terbaik bukan pada diri juga pada orang lain.

Wassalam

2 comments:

  1. hehehhe... mmg gitu lah, dia apa dulik dia girl ke boy... tgk abg2 buat dia pun nk join sama

    ReplyDelete
  2. Mcm2 idea diaorg ye.. yaya pun sama nk tonggeng2. .hehehe..

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Kejohanan Silat Olahraga

 Asalamualaikum... Mga kita semua didalam lindungan dan redha Allah swt. 3,4 dan 5 Mac anak-anak mama menyertai satu lagi kejohanan silat. K...