Tuesday, 30 January 2018

GIVEAWAY SOUVENIRS PULAU JEJU BY SITIYANGMENAIP & SALBIAHM

Assalamualaikum...

Hari ni mama nak join giveway dari member blogger yang rajin travel nih, InshaAllah kalau ada rezeki mama, kalau takde pun mesti rezeki kawan2 lain yang join. Tak dapat pergi korea dapat souvenir dari korea pun jadilah kan..


Nak join klik banner, masih sempat kalau nak join nih. Syarat-syarat pun mudah itu yang buat mama join tu.

Wassalam.

7 comments:

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Shellout

 Assalamualaikum... Kadang-kadang buntu juga apa nak masak bila dah tiap² hari memasak ni. Ahad minggu lepas cadang nak buat shellout makan ...