mangsa buli

 assalamualaikum...
 
 
 
 
 
 
tengoklah anak dara akak yg sorang ni,
kena buli dah...
dengan sapa lagi kalau bukan dgn abg kawasan tu,
si adrien la...
kejadian berlaku masa mama sibuk memasak didapur..
pasrah je la anak ye,nak buat macam mana lagi..
"mama..baby pakai topi" kata adrien..
tak boleh lepa dah anak dara ni,semalam mujur akak sempat tengok kalu tak taktau la mcm mana..
dia dah panjat tangga sampai ke anak tangga yg ke-4 dah.
kusss semangat..berdebar akak dibuatnya,
berlari mcm nak tercabut nyawa,dia lak boleh senyum je...
adoi la anak..kalau kamu tergolek jatuh tangga macam mana?
abg2 dulu dekat setahun baru boleh panjat tangga tau...

kena dipantau selalu nih...
ok lah terima kasih sudi singgah dan baca..
akak je tak sempat nak menyinggah...
kebusy'an melanda disaat ini
wassalam

Comments

Popular Posts