Wednesday, 19 March 2014

abang kawasan cuak...hahaha

assalamualaikum semua...
hahaha...akak nak gelak dulu lah..
ini abg kawasan punya cerita,sapa lagi kalau bukan adrien..
sesapa yg kenal adrien mesti tau dia punya perangai mcm mana...
tapi....
tengoklah rupa adrien bila kena ajar membaca dgn papa...
hehehe gelihati akak menengoknyer...
cuak je muka dia..
apa tak cuaknya..papa mengajar siap pegang rotan tu...
gambar atas tu dah tak senang duduk,sbb bila abg adam habis baca dia lak yg kena baca,
itu yg menjenguk je tengok muka papa...
hehehe itu dah cuak abis sebab abg adam dah tinggalkan dia sorang-sorang..
slow je suara bila menyebut huruf..
salah je papa babab montot ngan rotan,terkebil-kebil bijik mata tengok papa...
alohhh..cumil sangat kamu ni adrien..
lepas je papa cakap simpan buku,terus melompat pastu baru kuat suaranya,siap jenguk mama yg ada kat dapur...
ada-ada je kerenah kamu ye...
terima kasih sudi singgah dan baca
wassalam

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Report card anak-anak

Assalamualaikum... jumaat 6 julai mama ambik cuti sebab kena ambik report card anak2, kebetulan sekolah agama dan pasti buat hari yang sam...