peel budak bertuah

assalamualaikum semua..
dah jumaat kita ye,semoga berbahagia dihari jumaat yg indah ini.
cerita tentang budak bertuah sorang ni sejak berumur 2 tahun
 
 
lepas mandi sangat susah nak pakaikan baju..
tengok tu taknak pakai baju,kalu bole seluar pun taknak pakai,dah pakai dia tanggalkan itu dah kena marah dgn en.azmi baru la dia pakai seluar.
baju memang dia taknak pakai.berlari-lari satu rumah sebab taknak pakai baju...
ikutla anak bertuah ye,dah sejuk nanti pakai la ye
 
ini lagi satu perangai dia..
suka usik orang, amik baju tutup muka dan kepala dia pastu jalan-jalan dekat org dgn slow-slow pastu cakap " antooo...antooo..." 
pastu gelak-gelak..nak usik hantu la dekat org,abg adam la selalu kena..hahaha tau mana la dia hantu macam tu...ish budak adrien ni bijak dia ye,kalu xder baju dia tarik mata dgn jari, pastu ckp antooo...antooo...hehehe cumil je,rasa nak cubit-cubit pipi dia..
haaa...jangan pandang belakang ye...
ada antooo....antoooo......hehehe
ok la babai.

Comments

Popular Posts