kisah si bidadari

assalamualaikum...
semoga semuanya sihat dan berbahagia selalu...
22 dis 2013
bidadari akak genap 4 bulan
 
dah semakin lasak, meniarap berguling-guling.
kadang2 tak sempat tengok dah tertonggeng atas tikar, tapi adelya ni ok je tak nangis pun tersengih2 je tengok orang.
pepagi bangun tido bising kalu tak nampak muka abg, dah nampak abg baru senyap dan senyum2 pandang abg.
suka sangat dengar abg adam menyanyi, kalu tengok abg bermain dia pun sibuk terteleng-teleng, tersenyum-senyum mcm tak sabar je nak join abg2 main, adrien lak dgn segala lori bg kat adik utk main, mcm la adik tu pandai main...
mulut tu..memang mcm becok jek...terjerit-jerit bercakap ntah apa y dicakapkan pun taktau, tersengih-sengih je dgn air liur meleleh-leleh...
 
 
ni lah rupa bidadari ni bila tgk org makan.. terkunyah-kunyah mulutnya tu...
tak sabar nak makan ye dik??? sabar ye 2 bulan lg mama buatkan makan adik ye...
haish..geram lak nengok budak tecik nih...
wassalam
 

Comments

Popular Posts