ini cerita saya

assalamualaikum semua...
saya adrien aryan,
hari ni umur saya dah 2 tahun, jadi mama bagi peluang untuk saya tulis2 kat sini pasal saya..ahaksss seronoknye...
saya ada sorang abg dan sorang adik perempuan.
saya sayang abg saya,tapi saya suka gaduh dengan abang,bila abg main dgn lori saya mesti nak kacau abg,bila abg tak bagi saya belasah abg,lepas tu abg nangis...ngadu kat mama.
saya tak kira...kalu saya nak,saya nak juga...abg tak bg saya pukul la abg...hehehe
nakal tak saya??? ala...saya nakal sikit je, saje gaduh2 manja dgn abg.
saya sgt aktif,suka panjat-panjat dan suka lompat2,mama selalu ckp jangan lompat nanti jatuh..sakit tapi saya lompat juga,bila jatuh saya nangis ngadu kat mama...
itu la kan xnak dgr cakap mama lagi, takpe..saya tau mama sayang saya...hehehe saya kan comey mesti la mama sayang...
sekarang ni saya bercakap masih menggunakan bahasa jerman,belanda dan yg seangkatan dengannya sampai mama dan papa pun tak faham apa yg saya cakap,sian tengok mama terkebil2 je bila saya cakap..hehehe tapi mama tetap layan saya walapon tak faham apa saya cakap...
saya kuat makan, apa je yang orang makan mesti saya nak makan jugak, tapi badan saya takla besar sangat..masih jaga kesihatan..hahaha mana nak besar kalu lepas makan je saya terus melompat tak reti duduk diam,kalu diam pun masa tido jek...
ok lah mama kata cukuplah tu menulis nanti tulis panjang2 takde sapa nak baca pulak..ehhh mama jeles tu..mesti ramai yg nak bacakan...
doakan saya ye..jadi anak yg soleh, berjaya didunia dan diakhirat..
wassalam

Comments

Popular Posts