Sunday, 9 December 2018

7 Tahun sudah

Assalamualaikum...

Alhamdulillah syukur ya Allah..hari ni genaplah umur Adrien Aryan Bin Azmi 7 tahun.


Malam tadi belikan juga kek, takde sambutan apapun saja nak bagi besday boy gembira, beli kek dan beli makanan di pasar malam kemudian pergi rumah ibu, saja pergi rumah ibu bagi ramai rasa meriah sikitkan. Tengoklah mukanya tu gembira betul. Semangat berbelon-belon dan nak berlilin, kita layan je la kan,bagi gembira anak2.


Abg aliff la dok layan, tolong isi lilin dan nyalakan lilin. Yang baju kuning tu memang akan menyibuk jugaklah tak kira besday sapepun kan. Abg aliff dah nyalakan lilin laju2 adrien tiup takut adelya tiup sama 😂😂. Kuciwa adelya tak dapat tiup lilin terpaksa abg aliff nyalakan sekali lagi utk adelya, layan je la abg aliff ye.

Adrien...moga diberkati oleh Allah dalam usia, mendapat rahmat dan redha Allah. Moga berjaya didunia dan akhirat. Adrien ni bila dia mulakan.ayat kenapa mama dah cemas sebab dia bertanya dan mama perlu jawab sampai dia puashati kalau dia tak puashati selagi tu dia akan tanya. Selalu nak manja2 dengan mama tengah mama duduk tengok tv dia datang menyendeng sebelah mama,kadang tidur dekat riba mama.

Adrien ni juga tetap pendirian kalau kata taknak tu memang dia takkan buat, pernahlah dia cakap taknak basuh kasuh puas disuruh dia berdiri je depan pintu bilik air tu,memang geram je dibuatnya, sudahnya papa dia yg kena basuh kasut dia, macam tu juga kalau dia suruh abg adam.amikkan baju selagi abg tak ambik selagi tu dia tak berbaju, pada hal keluar bilik air lalu bilik dia dah tetap dia tak masuk bilik ambil baju disuruh abg juga, mujurlah abg tu jenis tak banyak soal, ambilkan juga.

Banyak lagi tentang adrien ni yang buat mama tergelak tapi nantilah mama cerita lagi dilain masa. Moga jadi anak yg soleh ye adrien.

Wassalam

7 comments:

  1. Adrien,selamat ulangtahun kelahiran ya.Moga menjadi hamba Allah yang soleh.

    ReplyDelete
  2. Happy birthday Adrien. Semoga terus menjadi anak soleh. Belajar rajin-rajin ye 😉

    ReplyDelete
  3. selamat hari lahir Adrien, moga jd anak yg soleh dan berjaya ya...
    bgs tu adrien ttp pendirian, tak jadi lalang hehehe...

    adelya biasa lah, asal kek dia kira dia punya ye kak heheheh...

    ReplyDelete
  4. Happy belated birthday Adrien Aryan..
    Semoga menjadi anak yg soleh, taat pd kedua ibubapa, bijak, cemerlang didunia dan akhirat.

    Walaupun celebrate kecil2an je, tuan punya badan mesti da berbunga2 gembira kan..
    Hehe.. Biasa la tu kan, semua kek birthday yaya..😆😆

    Bnyk akal ye yen. Manja dgn mama rupanya yen ni.. Hihi..

    ReplyDelete
  5. Sanah helwah Adrien. Semoga menjadi anak solehah kebanggaan Ibu Ayah

    ReplyDelete
  6. semoga membesar sebagai anak yg soleh,yg membahagiakan orgtuanya kelak

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. Happy belated birthday ye Adrien.. S3moga besar menjadi anak yang soleh.. Aamiin..

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Stats Run 2019

Assalamualaikum... Dengan semangat yang begitu gigih seawal 5pagi mama dan kawan mama dah gerak ke stesen LRT Putra Heights untuk menyerta...