Tuesday 31 July 2018

Asyik mama je dapat

Assalamualaikum...

Alhamdulillah rezeki mama lagi, semalam masuk dari lunch tengok ada bungkusan atas meja, terkejut sekejap walaupun dah tahu memang akan dapat bungkusan sebab si pemberi dah maklumkan awal hehehe. Terima kasih aida sudi bagi hadiah untuk saya, ini kali kedua tau mama dapat hadiah dari aida,sebelum ni pernah dapat jugalah. Rezeki mamalah kali ni sebab si hensem izat anak aida cabut undi, nama mama terpilih, TQ izat..

Mama bawa balik hadiah ke rumah, tak sabar nak tengok isi didalam, nak buka dekat ofis malu pulak rasanya kan jadi kita bawa bersabarlahkan, buka dekat rumah. Baru je mama bawa keluar dari beg, ada budak dah tanya "itu apa mama?" "hadiah untuk mama la" selamba la mama jawab sebab memang untuk mama kan, "asyik hadiah untuk mama jeee, untuk yaya takde ke?" hahaha...beria dia selongkar beg nak cari hadiah untuk dia, takdelah anak oiii untuk mama je. Sebelum ni mama dapat hadiah jugakkan untuk cabutan bertuah.

Mama nak buka hadiah dorang pun sibuklah sama nak membuka hadiah jugak. ye jomlah anak2 kita buka dan tengok apa hadiah yang mama dapat. senyum gumbira mama tengok hadiah yang mama dapat tu hehehe...best hadiahnya, mama suka tak sabar mama nak guna nih. Terima kasih aida dengan pemberian ini ya. Mama snap pic pemberian aida tu tapi ye lah ada yang interframe jugak mama bagilah kan. Nantilah adelya tak lama lagi birthday yaya kan, nanti mama belikan hadiah untuk yaya ye dan kek princess (dia dah siap mintak ๐Ÿ˜‚).


Inilah yang mama dapat dari aida, seronok hokey dah siap2 basuh hari ni bolehlah mama guna heheh. Anak dara yang jeles mama dapat hadiah mama nak ambik.gambar dia pun sibuklah juga "biar yaya yang pegang" kata dia, ye lah peganglah nakkk.

Aida terima kasih banyak2 ye..

Wassalam

11 comments:

  1. ehehe murah rezeki selalu yang murah hati memberi =)
    btw comel jeee jellly jelly mama asyik dapat adiah hehe..

    ReplyDelete
  2. Beruntung weyh dpt hadiah, tulah akibat berbuat baik sesama insan blogger ye, hehe. Tahniah.

    Sabarlah cik yaya yea, kejab lagi besday boleh paw hadiah byk2 kt makteh, maklong, makngah, paklang, eh ada ke paklang..

    ReplyDelete
  3. sama-sama.
    harap suka la hadiah tu ye, AA.
    sebab aida memberi sesuatu yg aida suka :)
    and moga dpt dimanfaatkan.
    aida ada 2 set kat umah ni hi hi hi...

    ReplyDelete
  4. Wah bestnya dapat hadiah..

    Comel je adelya :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah Mama AA..
    Alhamdulillah.. rezeki.

    ReplyDelete
  6. ๐Ÿ‘bestnya dapat hadiah..best juga hadiahnya bukan Satu bukan Dua bukan tiga berlapis2 nengoknya tu,eh ada je ke blog Aida tak dapat hadiah Pon..hehe,ngada..Salam kenal ๐Ÿ˜Š

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. Tahniah.. Murah rezeki :)

    ReplyDelete
  8. Tahniah kak lah..
    Sape x jeles kalau mama je dpt hadiah ye x? Hehe...
    Mmg best la hadiah tu, lps ni up entry masak2 la lupak.hihihi..
    Yaya celebrate bday raya haji ke?

    ReplyDelete
  9. kiut je si yaya...asyik mama je yang dapat hadiahkan....

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. murah rezeki mama dan aida..

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Kejohanan Silat Olahraga

 Asalamualaikum... Mga kita semua didalam lindungan dan redha Allah swt. 3,4 dan 5 Mac anak-anak mama menyertai satu lagi kejohanan silat. K...