mengemas ke tu

salam semua...

diharap semuanya berada dalam keadaan sihat dan berbahagia selalu.

tengoklah budak kecik nih,rajin sungguh dia menolong mama didapur.akak tengah sibuk buat goreng pisang adrien lak sibuk mengemas pinggan mangkuk..kusyuk betul dia.
yg paling penting..tentu rasa bahagia sebab dapat mengemas didapur tu...

kalu dengan akak memang akak biarkan aje anak2 didapur cuma sebelum tu pastikan tiada apa2 yg merbahaya terletak ditempat yg bole dicapai anak2,saje akak suka sebenarnya buat keje dengan anak2,walapon lepas tu terpaksa mengemas semula,tp seronok sebenarnya.
cuma bila ada en.azmi dia tak bagi sebab diakan tak suka anak2 buat sepah macam tu..sebab tu kdg2 dia bengang dengan akak sebab akak biar je rumah bersepah,ye la dah ada anak mmg bersepah la rumah.
akak bukan apa bg je anak2 main dulu lepas tu minta diorang kemas balik la.

seronok betul dia ye dapat mengemas..dah tak peduli org lain dah..
akak pun dapat buat keje dengan senang sebab adrien tak kacau akak buat keje,dia sibuk dengan keje dia je...hehehe...

oh ya adrien dah sihat sekarang ni,lega hati akak..

wassalam

Comments

Popular Posts