adam aryan bin azmi

comey tak kak ton???? ehhh..salah tuuuu..ensem tak adam???
baca versi adam ye...
nama saya adam aryan bin azmi...
adam dah 3 tahun 3 bulan...
walapon adam ni abg tp adam sgt manja dg mama  & papa,
kadang2 manja adam lebih dari adik.
setiap kali mama buatkan susu utk adik,adam pun akan minta susu jugak.
kadang2 adam juga suka usik & buat adik,bila adam tengok adik manja2 dgn mama & papa..
adam jadi jeles...adam pun buat2 nangis ala2 manja pegi kat mama ngan papa, 
biar mama ngan papa sayang adam pulak..hehehe
sebenarnya..adam sayang sangat kat adik,cuma kadang2 je adam jeles sikit,
sebab bila mama cakap sayang adik,tak sayang adam, adam kecik hati,tapi mama cakap macam tu sebab mama saja nak usik adam..bila mama cakap mcm tu adam mesti nangis dan pegi sayang pipi mama,
kalau tidak mesti adam asyik tengok lori sampah,lori bomba,backhoe dan macam2 lori lagi kat utube tu...
hehehehe...mama sayang adamkan?mama nak kawan dgn adamkan?
sekarang ni adam tau mama ngan papa mesti bangga dengan adam..
sebab adam dah tak pakai pampers lagi, dekat school pun adam dah tak pakai pampers..
adamkan dah besar...cuma masa tido je adam pakai pampers sebab adam susah nak bangun kalu mama ngan papa kejut utk pegi toilet....
bagi adam "tido itu lebih enak dari bangun pegi toilet" kihkihkih...
ok lah tu je citer adam setakat ni,adam nak sambung tengok lori bomba ni,
nanti kita cerita lagi ye...
wassalam

Comments

Popular Posts