demam pulak dia

salam semua...

diharap semuanya berada dalam keadaan sihat dan berbahagia selalu.

adrien lak demam..
petang sabtu..badan adrien dah sedikit panas.. malam tu,bertambah panas ditambah dengan batuk2 dan muntah,tak bole tido la dia malam tu,kesian menengoknya.minum susu batuk dan muntah,
akhirnya akak tak bg minum susu,stop sekejap,bg dia minum air masak je dulu,lepas tu ok sikit,nasib baik adrien pun nak minum air masak tu.

meragam jugak la dia,taknak dengan en.azmi nak tidur dgn mama dia ni je..lenguh jugak la dibuatnya,kadang2 nak tido atas riba,layankan aje la..

ini baru dapat tido dengan nyenyak sikit selepas muntah dengan banyaknya.
harap2 cepatlah adrien sembuh,bukannya tak larat nak menjaga cuma kesian tengok dia tak larat,batuk dan muntah2 tak sampai hati nak menengoknya makan pun tak berselera.

moga anak mama cepat sembuh ye...

wassalam

Comments

Popular Posts