seribu langkah..bermula dengan satu langkah

Salam jumaat semua...
semoga semua berada dibawah lindungan Allah s.w.t selalu...
asyik dok citer pasal akak je,dah lama tak citer pasal anak nih...
hari ni citer pasal adrien lak..
yeyy..adrien dah terrer berjalan...
walapon masih tergedek-gedek dan kadang-kadang jatuh,tp dia tetap berusaha bangun dan jalan semula...
seronok dia dapat berjalan..
bila dia nak mula berjalan je..mulut dia sibuk la cakap.".tatih..tatih..."hehe sendiri yg cakap tu
tapi yang paling akak tak tahan..dia suka sangat panjat tangga..adohai  penat lorr akak nak mengejar.
dah la badan makin semangat..pantang tengok orang bawa makanan laju je dia datang,selagi tak dapat makan,bising mulut dia..selagi tak habis makanan kat tangan kita,jangan harap dia nak pegi jauh,kalu dah habis tp dia tak puas makan lg,mula la bising mulut dia tu.
penah satu pagi pukul 2.akak lapar turun bawah makan roti,selagi tengok en.azmi pun turun dukung adrien,rupanya dia nak join omaknya nih makan..hehe
makanlah nak asalkan sihat..
nak mendukung pun dah terasa berat,pipi tu pun dah macam dipam-pam je..
moga terus membesar dgn sihat ye sayang...
wassalam...

Comments

Popular Posts