Saya sudah 5 Tahun

Assalamualaikum...



Nama saya Adrien Aryan Bin Azmi, Hari ini umur saya sudah 5 tahun. Doakan saya jadi anak yang soleh ye...

Semalam mama dah beli bahan untuk buat kek seperti yang diminta Adrien, sayangnya ada halangan yang melintang, mama dah balik awal pukul 6.30ptg dah balik. Memandangkan adelya masih panas badannya, kami singgah di klinik kesihatan seksyen 19. Alhamdulillah orang tak ramai, kami sampai dah hampir pukul 7,dalam pukul 8 juga baru selesai semua urusan, check up dan ambil darah, lega keputusan darah ok saja.

Balik tu ingat naklah buat kek, tapi dicampur dengan penat dan adelya yang meragam, en.azmi pula terpaksa menghantar barang ke Ipoh jadi terpaksalah mama batalkan hasrat nak membuat kek untuk adrien, ralat juga rasa sebab memang nak sangat buat, adrien pun dah seronok sebab tahu besday dia dan dia memang cakap nak makan oreo chesse cake. Sudahnya mama tidur sajalah, itupun kejap-kejap terjaga, sebab adelya kejap-kejap menangis.

Pagi-pagi adrien bangun buka peti ais...Adrien cakap "besday yen takde ke?" maksudnya kek dia tak la tu, sedih pulak mama mendengarnya, takpe mama akan buat juga kek untuk adrien nanti ye.

Alhamdulillah rezeki adrien dapat juga potong kek, siap bangga lak tu, cakap kek dia ada 2 jehehe. Takpelah kan..asalkan dia gembira, kawan-kawan ofis mama pun ok je ajak adrien potong kek sama-sama, tersenyum simpullah adrien dapat potong kek kan.


Kebetulan bawa anak-anak pergi ofis, ada jamuan dan sambutan besday. Tumpang sebadanlah sambut untuk adrien.bos pun ok so layan je siap lepas tu suruh mama balik sebab adelya nangis-nangis.

Ok lah adrien...mama doakan semoga jadi anak yang soleh, cemerlang dunia dan akhirat.. Mama sayang yen banyak-banyak.

Wassalam

Comments

  1. Sedih la pulak dgn soalan yen tu.. Kalau ira pun rasa ralat..
    Mesti dia berharap.. Tp nk buat mcm mana kan..

    Alhamdulillah.. Rezeki yen la tu.. Skali dpt 2 kek..
    Cam x ramai je yg sambut besday..

    Semoga adrien aryan menjadi ank yg soleh, bijak, sihat, cergas dan berjaya dunia akhirat..
    Amin..

    ReplyDelete
  2. Moga jadi ank yg soleh ye Adrien Aryan. Wah best tu dpt 2 kek sekaligus, rezeki tu kan.

    ReplyDelete
  3. Selamat hari jadi Adrien.. moga membesar sihat jadi anak soleh yang membahagiakan papa N mama ye.. moga adelya cepat baik juga demamnya.. lepas tu bolehla mama buat kek yg sedap2

    ReplyDelete
  4. Hb Adrien...besar dah...moga jd ank yg soleh
    Bestnya dpt potong kekk

    ReplyDelete
  5. hee~ comel !!! semoga adrien jadi anak yang soleh dan berjaya..

    ReplyDelete
  6. Selamat hari lahir yen...moga terus menjadi penyejuk mata ibu dan ayah.
    Sekejap je anak2 dah besar ya Ilah....

    ReplyDelete
  7. Happy birthday Adrien Aryan..
    Semoga menjadi anak soleh dan berjasa kepada ibuayah..

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts