Friday, 21 September 2018

It's a boy

Assalamualaikum....

Amacam tajuk??? Ada rasa terkejut ke kehkehkeh tajuk saja nak bikin panas je tu...


Saja ambik kesempatan bergambar masa mama dulu takde buat macam ni pun jadi kita pun teringin la kan. So jom la gedik2 bergambar. Siapa yang nak dapat baby tu??? Nantilah mama citer, ini entri saje2 je. Cerita penuh lain kalilah.

Wassalam

7 comments:

  1. comey ja posing. hehe. alhamdulillah tak salah untuk kita menikmati apa yg takde buat dahulu :D

    ReplyDelete
  2. Tahniah
    Semoga dipermudahkan kelahirannya nanti.

    ReplyDelete
  3. Wah... Baby shower nmpk gayanya tu..
    Comel je posing dgn belon..

    ReplyDelete
  4. zaman akak lagi lah.. apa pun tak de.. now macam2 ada..janji ada duit kan..

    ReplyDelete
  5. Tahniah utk mommy-to-be...

    Jangan kata takde dulu2, sekarang ni pun tak pernah merasa majlis baby shower camni. Takde orang jemput haha :D

    ReplyDelete
  6. Petanda dapat baby ni tau hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Shellout

 Assalamualaikum... Kadang-kadang buntu juga apa nak masak bila dah tiap² hari memasak ni. Ahad minggu lepas cadang nak buat shellout makan ...