dr adrien dengan jari-jarinya

Salam semua...
semoga sihat dan berbahagia selalu..
citer hero akak no.2, si adrien nih

tengoklah tu...suka sangat menghisap jarinya.
sebelah kanan en.azmi da masukkan dalam baju tak bagi hisap, dihisapnya pulak sebelah kiri.. adoila anak mama..sedap sangat ke jari tu????
kalu nak tido mesti dia isap jari dulu sampai tertido.
kadang2 tetengah main pun dia isap jari jugak, abg adam dulu isap puting,adrien tak isap puting tapi isap jari la pulak...
takpe lah nak isap la...asalkan bahagia..tapi nak juga petua kalu ada yg bole bagi utk hentikan adrien dari isap jari ni, sbb takut jari jadi tak elok..
itu tengoklah satu lagi, topi adik dia pakai bukan setakat topi kasut adik yg berbunga pun dia nak pakai, headband adik pun dirembatnya...abg adrien ni la macam2 perangainya...

belum sempat melawat semua kawan2 lg, esok lusa bizi, akak ke kajang dan putrajaya.
apa nak buat saya yg menurut perintah..hehehe
wassalam

Comments

  1. boleh try letak benda2 masam or skit pedas kat jari dier kak..
    mana tau kot berkesan..
    jari tak cantik takpe takot gigi jer ke depan..heheee..
    asal boleh jer ye pakai topi adik..

    ReplyDelete
  2. hehe...ada kawanlah aisyah saya
    dia pun hisap jari juga =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts