cerita kotor

Salam semua...
Semoga semuanya sihat dan berbahagia selalu..
cerita kotor apakah ini???? hahahha...
ini cerita adam...adamkan dah free diapers,mula2 dulu hanya buang air kecil je di toilet.
nak biyak mesti nak pakai pampers jugak,sebab bila bawa masuk toilet adam terus tak jadi nak membuang.
tapi ahad lepas gumbira hati mak paknya ni,sbb adam dah minta nak ke toilet bila nak buang air besar.
terima kasih tak terhingga sebenarnya pada en.azmi kerana en.azmi lah yg mainkan peranan dalam hal ni,
en.azmi yang banyak bersabar dalam mengajar adam untuk free diapers ni..hehehe 
kali pertama menggunakan toilet untuk membuang hajat besarnya..adoiiii bergegar jugak rumah dibuatnya,
macam biasa tentulah en.azmi yg akan menunggu,tunjukkan cara2 menggunakan toilet kat adam tu,
sekali dengar jeritan adam..."papa...dia tak nak keluar punnnn...." adoi...dengar en.azmi bgtau, buat macam ni...ok kata adam, sekejap lepas tu dengar lagi "papa...nanti dia pegi mana????"
"ala... nanti dia masuk kat situ laaa...." sabar je menjawab pertanyaan adam,kalu akak mesti dah suh diam tu...hehehee
akhirnya adam berjaya...pastu datang kat mamanya ni siap cakap...
"mama...macam ular la" adoiyai budak nih...itu pulak yg dibgtau kat mama ye...
ok itu cerita pendek dari akak,bizi sangat2 lak sekarang ni,tak sempat nak terjah kengkawan lagi.
ada masa akak terjah ye..
wassalam

Comments

Popular Posts