terharu mama

Salam semua...
citer abg adam lagik..
abg adam ni kadang2 memang boleh bikin hati mama terharu...
isnin hari tu masa amik dari taska..dengan senyum lebar, 
lari-lari datang kat mama ni sambil pegang sesuatu ditangan, ingatkan apa...rupanya kertas yang dia 
tulis selamat hari ibu dgn sebekas cotton candy..untuk mama katanya
terharu mama dibuatnya,walapon lepas tu cotton candy tu dua beradik tu yg bedal sampai habis...hehehe
mamanya tak makan sebab manis lorrr..
lebih mengharukan...
bila dah sampai ke rumah,mama nak mula sibuk kat dapur abg adam pun datang nak minta air..
pastu dia bertanya dgn mamanya ni..
"mama dah makan ubat?" 
"belum" mama jawab
"nape mama tak makan ubat lagi? mamakan tak sihat..." 
"kejap lagi mama makan ye sayang"
alahai sayangnya abg adam nih...bikin hati mama sgt terharu, sekarang ni tak perlu lg en.azmi yg ingatkan utk makan ubat,sebab abg adam dah ada utk ingatkan...
sekarang ni lepas solat isyak je,mesti nak suruh mama mengaji,dia nak dengar,
nampaknya kena beli muqaddam satu utk abg adam, nanti lepas isyak boleh mengaji sama2...
melihat perkembangan anak2 didepan mata memang sesuatu yg sgt berharga & kadang kala boleh buat hati tersentuh dan ingin menangis....
adrien pun dah banyak perkembangannya...
nanti mama tulis pasal adrien pulak ye...
wassalam

Comments

Popular Posts