anugerah terindah

Salam semua..
diharapkan semuanya sihat adanya..

setelah diperkenankan dan diizinkan oleh en.azmi,maka akak berkongsilah kat sini..
alhamdulillah syukur sangat2..doa akak dimakbulkan diawal tahun ini..
tengok gambar tu dapat agak tak apa akak nak bgtau?..hehehe...
alhamdulillah..segala perancangan dan doa akak dan en.azmi dimakbulkan..
ada suara yg mengatakan 'aktifnya...' akak buat tak tau je..
sebenarnya, perancangan akak dan en.azmi nak ada 3 org anak,disebabkan kami kawin pun dah lewat umur 30thn jd kena la merancang cepat,sebab akak pun bajet last akak peknen umur 35,jadi tahun ni last la.. inshaAllah..
ok lah nanti sambung citer lagi..akak tersangat bizi sekarang ni,citer pasal bercuti hari tu belum mula lg..
kena amik masa yg lama nih,memandangkan kesihatan juga tak begitu baik..
jumpa lagi ye..doakan akak ok
wassalam..

Comments

Popular Posts