Sunday, 6 January 2013

aktiviti dua beradik

Salam semua..
buat apa dihari ni?akak dok kat umah je ni,taktau nak kemana pun.
layan anak-anak je la nampaknya..
aktiviti dua beradik nih,pepagi bangun tido terus minta nak kaler2..
hari tu la si adam minta belikan lukisan dan warna,jadi akak belikan ajer.
biarlah dia nak mewarna walapon apa yg diwarnakan pun ntah la.
drawing block tu kosongkan,jadi contenglah sesuka hati anak2 ye,kalu bg buku yg berlukis dan perlu diwarna pun diconteng jugak,jadi conteng je la kertas kosong tu dulu.
adrien pun sibuk gak nak mewarna,yg ini perlu diperhatikan sebab kalu tak abis dimasukkan warna tu dalam mulut.
jadi inilah keje akak kat rumah hari ni..layannn
wassalam

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

saja nak kongsi

Assalamualaikum... Dengan kasihMu ya Robbi Berkahi hidup ini Dengan cintaMu ya Robbi Damaikan mati ini Saat salahku melangkah Gelap ...