kereta sorang sebijik

Salam semua..
Selamat hari isnin ye,ada yang monday blues ke hari ni?
akak takde blues..tapi kebosanan hihi
dua beradik dengan kereta masing-masing


kereta ni bukan akak beli pun utk diorang,ni hadiah besday adam masa berumur setahun dulu,satu dari mummy diorang satu lagi dari mokde diorang ,masih elok.
memandangkan adrien dah setahun jadi akak keluarkan permainan lama adam ni,mujur ada dua kalu tak mau berebut ni,adam pun tak padan dengan dah besar nak jugak naik kereta tu.
amik lah nak jangan berebut ye,tapi berebut jugak tau,adrien tak pandai main lagi,taunya belek2 macam tu je la,bila angkat dia letak atas keta tu duduk la sekejap lepas tu nak turun la.
adam lak memang semangat la main,tetiba dengar adik dah meraung rupa2nya kaki dah tergilis dengan tayar keta abang,adoiyai bebudak nih..adam ni kadang2 takmo jugak mengalah dgn adik.
apa taknya keta ni dah lama tersimpan dalam stor.bila dah dikeluarkan semangat la dia.
akak tengah berjalan pun nak dilanggarnya..hehe
takpe mainlah nak ye..asalkan gumbira,yg tak gumbira apak diorang je..maklumla pantang nampak rumah bersepah..bising la dia..hehe
wassalam

Comments

Popular Posts