adam dan yoyi tak dapat dipisahkan

hamboih kemahin panjang tajuknya..opsss
salam semua..
sihat hari ni?moga semuanya sihat..
asyik post pasal makanan je kan dua,tiga hari ni..tu pun ada lg makanan2 yg akak tak ke udarakan lagi..hehe..
hari ni nak citer pasal adam yg sangat2 suka dengan lori tu..
selagi tak dapat apa yg dia nak selagi tu la dia akan berdialog dgn en.azmi
"papa..nanti pg giant beli yoyi adamkan" itu je la ayat yg diulang2, ada satu hari dia minta en.azmi belikan backhoe..bukan main lagi kenal dgn backhoe..
balik keje hari tu akak ajak en.azmi ke giant cari barang,dah alang-alang ke giant singgah la tgk mainan yg ada,ada la lori yg ala-ala backhoe..dah mcm kacukan akak tgk..beli le seketul utk adam...



gembira betul dapat lori,sampai berbaring pun dengan lori,beli satu ingatkan adrien tak nak sekali hamik..berebut adik beradik,pasni kena beli sorang satu la nampaknya..
sejak dua menjak ni,kebecokan adam makin teserlah...ada je benda yang dia nak cakap..
jangan main-main..kalu nak makan sambil baring,siap disoundnye..
"papa..makan jgn baring,kena duduk..." haa..selagi tak bangun memang dia akan jerit2 kat telinga sampai bengang,pada hal bukan baring pun,menyandar kat sofa sambil tengok tv je..macam2 lah keletah dia sampai tak terlayan dibuatnya...
apa yang pasti sampai sekarang minat pada lori masih tak berhenti lagi,nak belikan basikal pun taknak,tetap nak lori jugak...
wassalam


Comments

Popular Posts