Thursday, 21 June 2012

sian tengok si tenit nih

 assalamualaikum...
 
 
 
 
 
 
 
si tenit nih,sian nengoknyer batuk,demam ngan selsema.
siang2 ok..kat taska ok tader meragam ke apa,cuma nangis bila lapar ngan nak tido je,
tapi bila malam..batu bukan main teruk,sampai muntah2,badan pun panas,hidung berhingus jek.
dah bg makan ubat sumer tapi tetap tanak hilang gak,dah tatau nak wat camner lagik.

batuk berkahak gitu,ntah macammana nak buat,kalu bole gantikan tempat adrien,nak je akak ganti biar akak je yg sakit,sian sgt menengoknye,malam nak tido pun merengek,mungkin hidung tak selesa,dah isi ubat hidung ok la sekejap,pastu jadi balik,bernafas pun dgr mcm tak bape nak selesa,kalu x ok gak nanti kena bawa gi spital gak la,ntah2 nanti kena sedut gas lak macam daeisha haritu,taper lah asalkan adrien sihat..

walapon dalam tak2 sihat tu,masih gak nak senyum2..sian dia..

walapon tak bape sihat tetap nak rebut mainan ngan abg dia..huhu
 
wassalam
 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Report card anak-anak

Assalamualaikum... jumaat 6 julai mama ambik cuti sebab kena ambik report card anak2, kebetulan sekolah agama dan pasti buat hari yang sam...