citer adam lagik

salam kengkawan

budak sorang nih memang suka bagi maknyer semput napas nak pitam.

tetengah sedang enak melipat kain baju berbakul2

tetiba adam panggil..
"mama ensem kan adam?"

akak pun berpaling la nak tengok,sekali amik ko,xtau nak rasa apa,nak marah ke nak gelak..
adam..adam..ye la adam ensem,tp janganla pakai bedak banyak2..

nah amik utk tatapan mama & utk adam bila adam dah besar nanti..huhu
 
 
 
sebotol bedak habis dikerjakan adam hari tu,bukan kat muka jer,kat lantai pun abis dia bedakkan sekali.
macam2 la adam nih,bersabar je la mama yer.tunggu adrien lak besar sikit nanti,jgn dua2 pakat nak kenakan mama sudah la,tu pun adam ni mulutnya dah boleh tahan kalu bercakap,kdg2 geram je dibuatnya..

babai

Comments

Popular Posts