assalamualaikum
 
 
 
budak tenit nih dah 5 bulan.

setakat ni xder apa sangat perkembangannya.masih meniarap tp dah boleh pusing & gerak2
dulu dok setempat jek,skang ni kejap je dok atas tilam tetiba akak tengok dah tertonggeng2 kat lantai.
dah cekap bergerak tu x diam la duduknya.ikut ko la dik jgn sampai tertonggeng terhantuk kepala kat lantai dah la

pastu bila tengok adam main, dia yg sangat teruja tengok mcm nak join jek, bila adam main2 ngan en.azmi adrien pun gedik2 terangkat kaki tangan nak suh en.azmi angkat dia jugak,tp dia mana bole nak main lagik,
lagipun si adam xnak main dengan adrien,kadang2 jer dia nak main selebihnya x dilayan pun adiknya,kekadang tengok adam masih ada rasa jeles dgn adrien,kalu en.azmi dok main2 ngan adrien dia akan cakap "adik g sana.."..x bole la adik tu main2 ngan en.azmi

sekarang ni kat taska,teacher cakap adrien dah xnak baring2 dah,kalu letak dia berbunyi nak suh org angkat dia,pastu dia nak suh org berdirikan dia,barulah dia tersengih2.adoi la adik jgn buat mcm tu sian teacher2 tu nak pegang adik,adik tu bukannya ringan..hehe
 
 
 
 

 
 
sekarang kalu nak tido mesti isap jari dia,kekadang meleleh-leleh air liur abis basah lengan baju.
macam2 la kenit nih.tp alhamdulillah setakat ni xder la pulak adrien ni meragam lelebih.
tido malam pun ok,bangun minum susu sesekali jer,demam pun xder la dia meragam,
sengih2 jer..akak lak yg kesian tgk dia terbatuk2 tp dia sengih jer.
yg banyak ragam si adam la...nanti la citer pasal adam lak...

Comments

Popular Posts