cerita anak mama


adrien dah siap sedia nak pegi cucuk utk bulan kedua.
makin tembam anakku yg sorg nih,seingat aku adam dulu xder la mcm ni sgt.ni bila timbang beratnya dah 6kg, padanla bila aku dukung dia,pastu tangan rasa lenguh semacam,sebab tu la skrg ni kalu pegi jejalan mesti bawa stroller,apa xnya masa adam dulu xpe la bole gilir2 dgn en.azmi tuh skang nih x bole nak gilir2 lagi sbb adam pun perlu didukung juga,kalu x abis la dia lari ikut suka hati.
baiknyer adrien kali nih dia x nangis bila dicucuk.cuma bila da balik rumah dia merengek2 sket,mungkin baru terasa sakit kakinya kot.
dgn adam lak masa en.azmi nak membayar bil terpaksa la aku mendukung dia,sambil tgn satu lg tolak stroller,org lain tgk pun naik pening. aku nih bertambah2 pening la,tp apa nak buat anak2 kecik lg.

alhamdulillah pagi tadi dpt call dari demc bgtau ttg ujian pep smear yg aku buat hari tu, keputusan ujian adalah normal,syukur sangat2.

Comments

  1. anak² tgh membesarkan.. mmg camtulah ... tgn dukung sblh lg pgg stroller tu baru dua hihihihi .... alahai comelnya adrien ni ...

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Popular Posts