majlis cukur jambul adrien

 
 
assalmulaikum & salam sejahtera

23hb jan aritu buat majlis cukur jambul anak aku si adrien,sebenarnya perancangan asal aku nak buat pada tarikh sama dgn besday aku,tp abah mentua aku ckp byk kenduri time tu,siang mlm ada kenduri,jadinya terpaksa la buat 23hb,xper la nk buat mcm mn ye tak,yg penting majlis tetap dibuat.
segala persiapan telah dibuat oleh mak mentua & adik2 ipar.aku goyang kaki jek..hehe nampak sgt pemalas kan??mlm tu je aku tolong isi goodies bg,tu pun aku tolong sket2 jek & hari tu jug merupakan  hari terakhir aku berpantang,alah sebenarnya aku bukanla berpantang sgt pun,ntah apa yg aku pantangkan pun aku tatau,cumanya aku selalu berbengkung takut perut muncit nnti hehe...
majlis cukur jambul yg diadakan tu kejap jek,cuma cukur jmbul xder pun berbuai2,en.azmi yg dukung adrien dibawa bercukur,xder apa yg pakcik2 tu cukur.aku tgk rambut mcm biasa juga..(abis ko nak suh pakcik2 tu cukur sampai botak kepala anak ko???) hehe..x bole ke? x payah la kitorg mencukur nanti.
sudahnya aku ngan azmi yg cukur rambut adrien,tu pun amik masa 2 hari,payah tul nak cukur rambut si kecik nih x mcm adam dulu senang jek,yg kecik nih,sket2 nak nangis,manja sket..ikut perangai sapa la tu..aku ker??
 
 


wassalam

Comments

Popular Posts