Thursday, 26 September 2019

Tak sabar nak habiskan

Assalamualaikum...

Kesibukan melanda dihujung september ni,tak sabar nak tunggu 30 september supaya dapar bertenang ehehe...sekarang pun tenang² je takde nak kalut sangat pun.


Adakala tak nampak jiran kanan dan depan bertimbun borang atas meja, perlu diproses sehingga hujung bulan ni harap² dapat disiapkan seperti yang telah ditetapkan. Budak² dah dikerahkan untuk ot sampai pukul 9 malam, mama malas dah nak ot sebab ada tanggungjawab lain dirumah,yang mana bagi mama lebih penting,kerja pun penting juga tapi mama cuba siapkan pada waktu kerja,ot mama hanya dihujung minggu,maknanya kerja non stoplah ni sabtu ahad pun kerja.

Takapalah kerja di sini.ada ketika je sibuk,ada ketikanya rilek² saja yang penting kita enjoy dengan kerja kita,tak lama lagi dah nak habis insyaAllah.

Wassalam..sempat bebel sekejap je la...

4 comments:

  1. Betul AA..klu kerja banyak pun tapi still enjoy kira ok tu..taklah stress sangat..
    moga di permudahkan urusan kerja2 kita..:)

    ReplyDelete
  2. walaupun penat bila kerja tengah bertimbun, tapai kalau kita rasa seronok dan tak stress... takde hal kan kak

    ReplyDelete
  3. banyak borang tu... harap2 dapat la habiskan semua nye.

    ReplyDelete
  4. Seram tengok kertas bersusun tinggi macam tu..

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Shellout

 Assalamualaikum... Kadang-kadang buntu juga apa nak masak bila dah tiap² hari memasak ni. Ahad minggu lepas cadang nak buat shellout makan ...