borak dengan budak hensem

Salam semua..
hamboi tajuk kemahin lagik akak ye..budak mana la yg hensem sangat tu??
x sedar diri anak dah dua nak menggatal ke apa nih??? hehe..
ala budak hensem mana lagi la yg nak borak ngan akak ni kalu bukan adam tu..
sejak akhir-akhir ni bakat bercakap tu dah dah teserlah..ntah ikut sapa la agaknya tu ye..
macam biasa kalu jalan-jalan naik keta, minat dia lori la kan..
adam : mama tu yoyi apa tu?
mama : lori minyak..
adam : bukan la mama.. tu yoyi simen
adoiii..dia tanya kita,dia lak tak puas hati ngan jawapan kita
adam : eh mama..tu yoyi adam kan..
mama : iye..(sebab malas nak bertekak iye kan aje ) tau tak..  kalu lori adam lori apa,tu treler yg dok angkut kete tu..
papa : (en.azmi nak menyampuk juga okeh..)eh tu bukan lori adam,tu lori org..
adam : (haruslah marah ) papa ni..pastu pusing kat akak dgn suara manja gittewww
mamaaa..tu yoyi adam kan??dgn muka minta akak jawab ye..akak ye kan aje,kalu x di ye kan..ha dengarla dia menjerit sampai bengang telinga akak
paling tak bole blah..satu hari en.azmi baring2 ngan adam sambil borak..
en.azmi : adam baca doa makan
adam pun baca la,walapon sebutan x bape nak betul
habis baca en.azmi puji..adam pandai
pastu suh baca doa tido,adam pun baca juga,sekali lg en.azmi puji adam pandai
pastu  dengan sengih-sengih adam pun cakap
"haáh adam pandai.."ayat yg last tu tak tahan "adam kan ensem" adoi x abis2 kata dia ensem..
konon2 dia pandai sebab dia hensem la tu...cuba la org kata dia comot ke busuk ke..konpom menjerit kata dia ensem jugak...
 
 
 

nah seketul gambar budak rasa diri dia ensem..wahhhh ensemnyer dia..hakhakhak..

skang nih kalu g taska pagi2..kalu sampai kat pondok jaga tu siap pesan kat en.azmi
"papa jangan angkat.biar adam je.."
tau angkat apa? angkat tangan kat pakcik jaga tu yg adam panggil atuk..hehe
makna kata biar dia la yg angkat tangan kalu jumpa atuk tu..
adam..adam..

wassalam

Comments

Popular Posts