aper nak citer nih




assalamualaikum & salam sejahtera

lama rasanya x hapdate blog aku ni,mujur xde sawang2 lg yg hinggap.apa nak citer arini yer?kat opis dah mula sibuk, Banci Ekonomi dah nak bermula,aku pening kepala tgk kotak2 borang yg bertimbun2,hampir 50ribu kes yg perlu ditampal label dan dipos,tentu bosan posmen kat  pos dayabumi tu bila terima borang2 kami nanti dan aku pasti mesti byk juga borang2 POR nanti.apa2 pun kena buat juga dah kerja,yg pasti perlu tutup banci nih sebelum aku bersalin..haha..klu x abis gak,aku off jek hp..cik ijah tolong kaber akak yer...
apalagi nak citer nih? ha..aku citer la apa2 yer..
skang pasal buah hati aku lak..adam aryan..skang nih ada gak sikit2 perkataan yg dia dah bole sebut walapon x bape nak jelas sgt apa yg dia sebut x kisah la..yg penting dia panggil mama & papa dgn jelas.
perkataan peberet dia :
lui = lori
titat = sikat
papah = opah
bah = bas (sebenarnya adalah van sekolah,bila nampak van sekolah terus ckp bah)
tar = car
lepas demam dulu.sgt berselera dia makan,rasanya dah makin berat dia,aku nak dukung pun dah x larat,pipi dah makin tembam,kdg2 manja terlebih rasa nak cepuk2 jek pipi tembam tuh..
minggu ni terpaksa tinggalkan adam dgn mak ndak & mak su dia,opah cuti balik kg adik opah masuk spital,nasib baik la dia ok ngan mak2 sedara dia,klu x penat gak la aku.nak suruh kakak aku jaga,x best lak nak berjauhan ngan adam,jd biar la adik2 aku jaga..
eceh apa yg aku dah citer arini pun aku x pasti..berenti dulu la..mata dah mengantuk..sbb selalu tido awal la aku jarang update blog nih..


papa,adam dan abg awisy

Comments

Popular Posts