Tuesday 8 August 2017

Terima kasih Sweetie

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..sekali lagi rezeki mama dapat pemberian dari kawan blogger, yang ini memang mama pulun jawab hahaha, dah rezeki mama agaknya hari tu ahad, mama sajalah buka blog nak baca-baca blog kawan-kawan, sekali ternampak nama mama diseru dekat dekat blog sweetie apalagi jadi orang pertamalah yang komen kat situ hehehe, beberapa kali jugak tu mama mencuba.

Memang dah tertulis rezeki mama kan, akhirnya FM dari australia ni jadi milik mama lah, terima kasih sweetie. sesiapa yang belum follow blog sweetie bolehlah terjah dan follow. mama suka baca cerita cuti-cuti sweetie bersama anaknya ojet dan kakaknya ke australian tu. disamping membaca pengalaman bercuti kita juga akan disajikan dengan gambar percutian  yang menarik. tak dapat pergi sana, dapat tengok dan membaca pengalaman pun untuk mama dah ok sangat dah sebab nak  pergi tu tak tahu lah bila mama ni haa.

Mama kagum dengan kebolehan sweetie memandu di negara orang, kalau mama entahlah macamana dekat negara sendiri pun ketar kaki, tu pun gagahkan juga sebab nak pergi kerja kalau tak, maunya pakai driver tapi apakan daya ongkosnya tak cukup nak biaya driver jadinya sendirilah yang jadi driver. Selain cerita cuti-cuti, diblog sweetie juga ada dikongsikan resepi yang menarik,pandai memasak juga ni, kalau berjiran mau mama hulur pinggan kalau tiba waktu malas memasak hahaha.

FM yang mama dapat dari australia

Terima kasih sweetie atas pemberian ini, maaf lambat pula mama update sampai 2 kali dah sweetie tanya mama terima tak lagi pemberiannya ini, aduhhh maaf sangat-sangat lupa nak update heheeh ini sambil-sambil menggoreng keria dipagi hari mama updatelah sekejap jangan keria hangus sudah hehehe..ok-ok sesiapa yang nak kenal sweetie boleh follow blog Sweet Memory ye. Semoga ukhuwah antara kita terus berpanjangan walaupun hanya di alam maya.

Wassalam

15 comments:

  1. Akak pun dah dapat Ilah ....Alhamdulillah semoga ukhuwah sesama kita kekal berpanjangan.

    ReplyDelete
  2. Tahniah dapat FM yang cantik dari Australia

    ReplyDelete
  3. Cantik fmnya =) nanti tempek kat peti banyak banyak hihi

    ReplyDelete
  4. TAHNIAH YAN UNTUNGNYA DPT FM AUSTRALIA

    ReplyDelete
  5. Dah tempek kat esbok lum?

    ReplyDelete
  6. Wah dah renovate rumah nampaknya....

    ReplyDelete
  7. alhamdulilah..tahniah sis
    .cantim FM tu

    ReplyDelete
  8. bestnya dpt hadiah..pasni kene slalu alert free gift ni..😁😁

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah rezeki mama :)

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum Wrmbth

    Apa khabar sis aryan azra

    Macam pernah nampak je kan fridge magent tu

    Hehe

    Maznee pun ada juga. Kawan pejabat balik dari autralia bagi

    Memang cantik, sampai sekarang ada kat peti sejuk tu

    ReplyDelete

Assalamualaikum...sudah baca rajin2 la komen,lg panjang lagi mama suka...

Kejohanan Silat Olahraga

 Asalamualaikum... Mga kita semua didalam lindungan dan redha Allah swt. 3,4 dan 5 Mac anak-anak mama menyertai satu lagi kejohanan silat. K...