Monday, 24 June 2013

mengganas dah nampaknya

Salam semua...
diharapkan kawan2 semuanya sihat ye...jerebu makin teruk di shah alam nih,
duduk kat ofis je la akak,tak berani nak keluar
nak citer pe'el anak yg sorang ni..
depan orang bukan main baik je..semua org cakap "baiknyer diaaaa..."
sejuk hati mama mendengarnya,cuba kalu tiada org lain..ha ko suara dia je yg dengar, dalam kereta menjerit-jerit,segala benda nak ditunjuk dan ditegur..
 


dibukanya seluar,pastu gelak suka-suka hati..
macam biasa dia kata dia biyak....
akak cakap betul ke? memang ada bau busuk
dia pun lagi la...
iyak..iyak... rupanya dia kasi kentut jek..hish budak nih memang mcm2 perangainya.
bila ajak main susun block dgn abg adam, abg susun buat robot,dia pun amik tunjuk kat mama
" bobot..bobot..." pastu terus disepahk2kan robot yg abg dah buat,
lari-lari bawa block tu ketuk kepala abg, amboi kemain lagi dia sekarang ganas menjadi-jadi,
abg lak manja datang kat mama " mama..adik ketuk kepala abg" nasib baik abg tu tak balas balik.
tapi si kenit nih memang ganas la sejak akhir2 ni.
kalu dgn en.azmi mula-mula elok la mainnya,dah lama-lama muka papa pun dilempangnya,pastu gelak-gelak bila papa cakap sakit,mujur dgn mama dia tak buat macam tu,kalu tak memang mama cubit-cubit je dia...hehehe geram betol menengoknya.
yang banyak jadi mangsa sekarang tentulah abg adam..sian tengok abg adam tu, memang kalu mainan dia akan berebut dgn adik tp kalu adik buat dia,dia tak balas pun,redho je kena ketuk ngan adik,abis sgt pun datang mengadu kat mama,suruh gosok dan tiup tempat yg adik pukul tu..
ini kalu lg besar nih bole dibawa bergaduh nih,risau dah mamanya ni nak bawa jumpa dgn sepupunya yg gigirl dua org tu,ada jugak yg jadi mangsa adrien nanti.
harap-harap sekejap je la ganasnya tu...
makin besar makin macam-macam kerenahnya  tu..
wassalam